simgenuryilmazz Deletedmom_8793 cuma günü gittim kalp atışını dinledik 🥹 uygulamada 6+5 ultrason da 6+3 çıktı 1 ay sonra gel dedi beklemedeyim siz de durumlar nasıl?
dilberrrs 33 haftaya girmiş bulunuyorum , o kadar zor ki . Geceleri gram uyku yok , bacak sızlaması , el ayak yanması . Mahvolduk 😔
Deletedmom_8793 simgenuryilmazz ben daha gitmedim doktora gelen hafta gitmiştim 6+1 de kalp atışı duyulmadı 4 Eylül’e randevu aldım bakalım artık hayırlısı
demirrleydi_ Deletedmom_808 3.trimester 28+0 sürekli açım sürekli yorgunum sürekli belim ağrıyor kısır döngüye girdim resmen şuan açlıktan midem bulanıyor 😂😂😂
Drusnm2 Deletedmom_808 ayy bende dün geçtim 3. Trimestere Allaha şükürler olsun sona yaklaştık 😂😂🤦🏻♀️