mrvbsr 28+3 hala hiçbir belirtim yok şuana kadar çok rahat geçirdim inşallah bundan sonra sıkıntı yaşamam🫢
nazlisen10 Gkcgkc bende 6+1 anne baba eşe dosta söylediniz mi çok söylemek istiyorum ama dayanmaya çalışıyorum 🥲
mahpery Deletedmom_808 1. Deyim mide bulantısı ve uykuyla mücadele ediyorum bende 😂 oğluma hamileyken hiç böyle yaşamamıştım her hamilelik farklı oluyor demek ki 🫠
nehir18_ aysegul3409 nasıl öğrendiniz hamile olduğunuzu kaçıncı haftada acaba şuan uygulamada benimde aynen bu şekilde 6+2 merak ettim kusura bakmayın
aysegul3409 nehir18_ yaa ne demek 🥰 ben ilk yerleşme kanaması gördüm ve duygusu geldi resmen. Ben çok erken öğrendim ama 3 haftalıktı. O yüzden haftalar geçmek bilmedi…
prenses34_ Deletedmom_808 2. Trimester 16+1 grip oldum 🤧 3.4 gündür hasta yatıyorum onun dışında çok şükür iyi gidiyoruz 😇