Berf__ mrvbsr inşallah 🙏🏻 Bu arada denildiği kadar iğrenç şekerli bi şey değil. 😊rahat olabilirsiniz.
gumuscan Edaisik055 Bende 10+1’deyim lâkin hafif bulantı ve bel ağrısı dışında pek bir şikayetim yok, inşallah sizinde çabucak geçer güzel bir gebelik süreci geçirirsiniz 🥰💌
Embu Deletedmom_808 3. Ve 2. Trimester I çok özledim 🤣 ağrılar uykusuzluk ödemler çok zorluyor ya 🤷♀️
ranyaa simgenuryilmazz canım ben 10 + 2 yım skmdıye kadar bır kere bıle Mıgdem bulanmadı bende mı sorun var
Deletedmom_8793 simgenuryilmazz ben daha gitmedim doktora gelen hafta gitmiştim 6+1 de kalp atışı duyulmadı 4 Eylül’e randevu aldım bakalım artık hayırlısı