nilsumm buse2507 Bende hiç uyuyamıyorum 😴 30 haftadayım şimdiden uyuyamıyorsam son haftaları düşünemiyorum🥹
buse2507 nilsumm valla bende aynı normalde sabah eşim gittikten sonra uyurum artık uyumuyorum gece rahat uyumak için allah yardımcımız olsun aşkım
Nurelifsevim Bende uyuyamıyorum karnım ağrıyor kasılıyor bebek canımı ağrıtıyor 😓 28+5 haftalık olduk nu arada
buse2507 Nurelifsevim o bana da etmiyor canım doktoruna söyle dozunu yükseltsin hangisini kullanıyorsun
buse2507 nilsumm aminnn canım vallahi öyle ya hastaneye girince artık bir stres oluyor gibiyim sana da oluyor mu
nilsumm buse2507 Bende de oluyor artık son 8 haftamız kaldı sezeryan olduğu içn daha bebeğim doğum pozisyonu almamış daha erken diye düşünüyorum