buse2507 nilsumm Ben normal doğum istiyorum canım eğer mümkün olursa tabi, bebek en son baş aşağı dönmüştü tabii aksi bişey olmazsa son ayda belli olur
nilsumm buse2507 Hayırlısı olsun canımm💕 bizim de uygulamaya göre doğum tarihi 29 ekim gösteriyor sezeryan olduğu için 16 20 ekim arası gibi gözüküyor 👶🏼
nilsumm senistiyorduj Normal doğum istemiyorum kimseyi korkutmak istemem ama daha çok acı çekiyorum sezeryanda hiç acı ağrı hissetmiyorum ve bana daha rahat geliyor ve doktorda sezeryanı uygun gördü zaten🐣
nilsumm buse2507 Teşekkür ederim sende askım sağlıcakla gelsin bebeklerimiz 🥹 belki aynı gün doğarlar 😍
buse2507 nilsumm amin aşkım 😘 benimde normal doğum tarihim 27 Ekim görünüyor ama 25 Ekim olmasını isterim 25.10.25 güzel bir tarih oluyor😝
nilsumm buse2507 Hahha ondan canım 😄😄 benimki hangi tarihte doğuyorsa doğsun önemli değil benim için aman zaman geçsin hemen doğsun istiyorum 🥹