Canım birçok şey istedi süreçte ama o benim pisboğazlığım 😄 ama ciddi manada aşerme 28.haftalarımda falan tahin pekmeze olmuştu, hatta gebelik şekerim var yiyemem diye ağlamıştım. Sonra eşim aldı geldi marketten. Ama öncesinde hep doğal tahin yemiştim uzun süre sonra ilk defa market tahini yiyince hiç kesmedi, sonra doğal tahin aldım ve 1 aydır hiç geçmeyecek şekilde tahin pekmez yiyorum ve maalesef sağlıklı olsa da aşırı aşırı kalorili