melzzie İlk haftalarda hamileliğimden haberim yoktu sabah uyanır uyanmaz canım mantar çorbası çekmişti sağolsun eşimde hemen mantar almıştı akşamına yaptım. Şuan 7 haftalık oldu bebeğim aşerme olayım ilk günler gibi asla değil. 🥹😄
bohembircadi Dümdüz sade kek. Nasıl geldi kokusu burnuma sıcak sıcak ama gebelik sekeri çıktığı için yiyemedim tabi. Bir de kütür kütür kornişon turşusu yedikçe yiyordum kesinlikle turşuya doyamadım. O sıralar kac kavanoz yedim bilmiyorum 🙈
Meral_63 Seda_nur4760 9 haftalıken başladık aşermeyr 20 haftalık oldum devam ediyor 🤣 turşular,karpuzlar erikler,badem ler, karpuzlar künefe, hamburger, kele paça, bici bici, limon 🍋🥳
ynzl Seda_nur4760 36+4’teyim ama hiç aşermedim 🥹🥹 Doğum yapana kadar bir kere aşersem keşke… Merak ediyorum nasıl bir his olduğunu
humeyra139_ İlk öğrendiğim zaman sütlaç aşermiştim bol cevizli hep de tatlı şeyler aşerdim erkek dediler ama tam tersi oldu 😅
Yazmelegi_ Seda_nur4760 yanlış hatırlamıyorsam kızımda(2 sene oldu)ilk karpuz asermiştim ama o zamanlar karpuz zamanı bitmişti kışındı sagolsun eşim manav manav gezerek bulmuştu 😍😍🥹
Evo12 Hergün yiyormuşum gibi kapari turşusu çekmişti canım😁 bir de mango. Rafine zevklerim var sanırım ahdjsjs