GmtpeeN Seda_nur4760 ilk kızımda 2 aylikken daha cinsiyet belli değilken eksi eksi yaprak sarma asermistim bu kızımda da iki aylikken tuzlu tuzlu çekirdek asermistim
babymom2026 Seda_nur4760 Ben öğrendikten bi zaman sonra hemen başladı benim aşermeler ve tuz aşerdim 😁 biberi tuza banıp banıp yemiştim
mucizem4423 Beyza_35 turşuuu 4-5 haftalık falandım ama deli gibi aşermiştim çok başka bi şeymiş aşermek gerçekten ağzımdan sular akıyordu düşündükçe 😂😂
mavi123_ Minik_49 ilki erkek. Bu sefer ama belli değil daha ama erkekte ilk 3 ay sadece ekşi yedim tatlı dilime sürmedim ama bunda ağırlıklı yine ekşi ama tatlıyıda yiyebiliyorum
mucizem4423 nuriyegcl evet kimin evine gitsem turşunuz var mı diyordum 26 haftayım hala canım istiyor bak yine ağzımın suyu aktı ksjsjs
Sisihappy Seda_nur4760 aşermek değil de ilk zamanlar hiçbir şey yiyemiyordum kusuyordum o zamanlar canım taze sıkılmış nar suyu ve sulu salata çekmişti ekmeği bandırmalık
benimsin21 Seda_nur4760 İlk erik aşerdim. Sonra çağla ve çilek. Baya yedim şansım vardı ki yaz ayındaydık
Seyda-06 Seda_nur4760 ilk haftalarda 10.hafta falandı limon nar ekşisi çiğ köfte bol ekşili baya bi yedim dayanamadım hergün istiyordu canım duruldu biraz ama ekşi zaafı kaldı