Benim mide bulantım falan olmadı ama 10 haftadayım çok tembelim birşey yapıpta yiyesin gelmiyo hazır varken yiyorum ama yapmaya çok üşeniyorum bazı hamilelere bakıyorum sabah öğle ara öğün akşam vs hep değişik değişik şeyler yapıp yiyolar ama benim hiçbir şey yapasım gelmiyor