Seymabyrm ilk trimesterde resmen aç gezdim, ikinci trimester gelsin düzelirsin dediler fazla bi düzelmedim, sen üçe gel bi bak nasıl iştahın açılıcak dediler hala zoraki yemek yiyorum, şimdi de lohusalıkta çok yiceksin diyolar bakalım inşallah kısmetse😂😂 normalde yemeğe düşkün bi insandım bu hamilelik beni acayip değiştirdi heralde eşimin genini taşıyorum ondan diye yorumluyorum o çok iştahsızdır😅 bazen napsanız olmuyo