S-nss benimde 2 hafta boyunca o haftalarda mide yanmam oldu sonra kendiliğinden geçti. Benim dizlerim çok kötü eğilip kalkmayı geçtim oturup yürürken bile çok ağrıyor nenelere döndüm 🥲taşıyamıyor galiba artık😂 ben bi 29 da bi 32 de girdim nst ye çıkmadı sancı felan şimdi 34 te kontrolüm var daha çıkmazsa çıkmaz galiba
Karnım da bazen garip şeyler oluyor sertleşme desem değil kasılma desem de değil galiba hareketler mi acıtıyor anlamadım bakalım
İnş göz açıp kapayıncaya kadar geçer ama doğumun yaklaşması da çok korkutucu 🥲🥹🥹🥹