imcakir deryakrgz öyle bir şey olmadı galiba ses olarak ta ama içerde takla atıyor hissiyatı oluyor 😂 değişik şeyler ya 😂
Meryemdd imcakir ben üstteki bebeği daha fazla hissediyorum aşağıda olan bsbsk daha az hareket ediyor gibi sizde de öyle bi durum varmı? İkisinin hareketlerini ayırt edebiliyor musunuz
Meryemdd Huriye4255 Madrenino kule sitenin yanındaki petrolün karsısında. Yeni açılmışrı ben alışveriş yaptığımda
S-nss Meryemdd ben pek ayırt edemiyorum ya sadece alttaki bebek ayak geliş aşağıyı çok tekmeliyor o hareket edince baya hissediyorum sarsıyor beni. Ama genel olarak sanki üstteki bebek daha hareketsiz benim
imcakir Meryemdd evet benimde öyle, bende üsttekini daha çok ve net hissediyorum Alttaki sol kasığıma yanda alta doğru pat pat vuruyor arada bazen de göbek tarafımda hareket ediyor gibi
Meryemdd S-nss evet bendede sanki biri hareketli biri hareketsiz gibi ama hangisi bilmiyorum acaba ikiside mi hareket ediyo
S-nss Meryemdd karnımıza sığmıyor olabilirler bana sanki biri daha az hareketli gibi geliyor bilmiyorum 😅
Meryemdd S-nss korkuyorum ben 🤣sanki biri hareketsiz biri hareketli gibi sonra kendimi teselli ediyorum nerden anlayacaksın doktor bişey yok herşey yolunda dedi diye😄
S-nss Meryemdd bende tırsıyorum arada valla. Sırf hareketlerini takip etmek için uzanıyorum bakıyorum karnımın nereleri kıpırdıyor diye. Siz ayaktayken bebekler hareket ediyor mu? Ben hep uzanırken hareket hissediyorum
Ozgekiz Meryemdd 30+2 olduk bugün. Elimiz kalbimizde 32 bitsin diye bekliyoruz. Hafif preeklampsi sebebi ile 🥹