Meryemdd geceleri 1.5 saatte bir çişe kalkıyorum😂 bu haftaya girişle diz ağrım başladı oturup kalkarken yürürken bile bazen açıyor. Ödemli durmuyorum ama elim ayağım şiş bence. Sürekli çişim var yapsam da bitmek bilmiyor😂
Çok uyumaya başladım, sürekli enerjim tükeniyor
Tartılmadım ama bir iki haftadır iştahım açık sürekli bir şeyler yiyorum 🥲
Ağrılar oluyor tabi mesela şuan belim ağrıyor😂 sütüm arada aşırı derecede geliyor şaşıyorum, son olarakta zaman azaldıkça panik oluyorum😂 sanki hiç doğmayacak gibi hissediyordum şimdi her an doğacak gibiler ve nasıl bakacağım, ne yapacağım diye gerilmeye başladım 2 tane olduğu için değil 1 tane de olsa aynı şeyi düşünürdüm😂 hareketleri de artık can yakıyor 🥲🥲🥲🥲
Benim alışverişim bitmişti zaten çok erken den tamamlamıştım çok ufak eksiklikler vardı belki hala unuttuğum vardır. Hepsini yaptım. Odada yapılacak ufak tefek şeyler var süsler, nevresim takmak gibi vs. Hastane çantasının bebek kısmını 29 un sonların da bir hastalık geçirmiştim evdeyken annemle yapmıştık sonra kalmıştı benim eksiklerim var diye, onları da tamamladım bu hafta yaparım diye düşünüyorum. Zaten bence gidişatımız da bu hafta belli olur nst gibi duracak mı durmayacak mı öyle hissediyorum 🥲 bende fikrim değişmezse bu hafta işi bırakırım gibi bakalım🤷🏻♀️