Esraerdgn95 @Yagmurbuse yok korkutmadınız tabi ki artık doğum beklediğim bir durum. Dediğiniz gibi de oluyor normalde de sert benim karnım
Esraerdgn95 @mrp2023 nst benim de normal çıkıyor, salı tekrar var kontrol bakalım bilmiyorum ama daha çok sertleşiyor git gide can acıtıyor artık
mrp2023 Esraerdgn95 benim doktorum dinlenince yatınca geçiyorsa sorun yok demişti geçiyor benim o şekilde birde bebek hareketlerinde herhangi bi azalma yok azalma olursa gel demişti
Esraerdgn95 @Srukiye ayy tez zamanda doğru vakitte inşallah kolay doğumlar nasip etsin Rabbim hepimize. Valla taş gibi karnım gece gündüz yoruyor beni can acıtıyor.
Minerva_ Yagmurbuse 28 haftalıkken başladı 36 haftalığım hala devam ediyor ilgisi olduğunu düşünmüyorum.
Esraerdgn95 @Minerva_ benimde gebeliğin başından beri var ama son demler de çok daha yoğun çok daha sert
Esraerdgn95 @mrp2023 şükür azalma yok fakat sertlik yatsam da aynı ayakta olsa da otursa da o değişmiyor bende
Esraerdgn95 @mrp2023 bende öyle alışmıştım takılmıyordum rahatsız etmiyordu ama bebiş büyüdükçe bu sertlik arttı sanki 36dan beri çok daha yoğun hissediyorum bu rahatsız edici
Seyda-06 Srukiye o bende çok oluyor su içince falan genelde ama bende hep şişkinlik olduğunu düşünmüştüm karnım gerim gerim geriliyor ama bu haftalarda erkenmi bilemiyorum ben 24 haftalığım daha sizin ne zaman başladı
Srukiye Seyda-06 o haftalarda şişkinlik oluyordu bende. Ama bu kasılma yani karın sertliği 36. haftada başladı. Sertlik olduğu an insanın nefesi kesiliyor resmen
Seyda-06 deryakrgz yani belli bi saati yok bi anda olup bitiveriyor sırt ağrısı çok yaşıyorum bende bi karnımı çok aşırı şiş hissettiğim oluyor bi sadece bel ağrısı oluyor
Sekerparem999 Esraerdgn95 şuanda 36+4 haftalık hamileyim 4-5 haftadır arada bir bebek göbek ucuma doğru kendini yaslıyor sanırım o bölge semsert oluyor ve göbeğim düşecekmiş gibi hissediyorum o sertlik beni çok rahatsız ediyor ve bebek hareket ettiğinde canımı yakıyor sertlikten muhtemelen
Halime34 Kızlar bende 25 haftalık hamileyim sabahları kalkınca benimde bir yerde toplanmış bir şekilde oluyor bebek iki gündür ara ara kaşık agırısı çekiyorum normal mı ya ilk gebeligiö
Esraerdgn95 @Sekerparem999 bende öyle düşünüyorum birde oğlum olacak maşallah yani gümbür gümbür tekmelerde, Allahım vaktinde zamanında kurtarsın bizleri sağlıklı şekilde
Sekerparem999 Esraerdgn95 benim de oğlum olacak hayırlısıyla inşallah allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin miniklerimizi