Esraerdgn95 @Halime34 benim en başından beri olduğu için normal geliyor benimde ilk gebeliğim o yüzden bir şey diyemeyeceğim
Esraerdgn95 @bebeklerim__ öyle oldu valla doğum yapınca da aynı şuan ki gibi taş gibi sert kalması umuduyla🤭😂
bebeklerim__ Esraerdgn95 oyyy maşallah suphanallah. Bana 35 de 2bucuk demişti. Sağlıcakla gelsinler insallahhh
Esraerdgn95 @bebeklerim__ Allah razı olsun canım şuan da 37+4 ’deyim. Çarşamba tekrar kontrol var. 8 gün önce sana söylediğim kilo ve boy bakalım ne yapmış küçük bey 2 gün sonra görüşeceğiz
Sekerparem999 Esraerdgn95 benim de oğlum olacak hayırlısıyla inşallah allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin miniklerimizi
Esraerdgn95 @bebeklerim__ ayy gerçekten öyle çünkü endişe ediyorum bebek fazla iri olursa vajinal doğum sıkıntıya girerse diye. Rabbim hepimizin hakkında en hayırlısını versin 🙏🏻🩵
bebeklerim__ Esraerdgn95 amin amin inşallah. Eger fazla iri görp tehlikeye atacak durum olursa dr dogumu başlatalım der