Selam kızlar, benim gebeliğimin en başından beri karnım hiç yumuşak değildi zaten sertti ama bu kadar da değildi. 37+3 deyim şuan , Bebek büyüdükçe hareketleri daha da sertleşip can acıtır duruma geldiği için mi karnım bu kadar sertleşiyor. Hiç yumuşak değil hep sert. Nedenini bilmiyorum. Yoksa tamamen karın yapısı ile ilgili olarak mı? Benim gibi yaşayan var mı ?