yasarceyda12 ilki 36 haftalık kaybettim canım ilkinde çok belirti yaşadım
İshal kusma şiddetli baş ağrısı ayak bileklerinde inanılmaz bir ödem ateş titreme bu sebepten acile gittim ve bana bağırsak enfeksiyonu diyip serum taktılar eve geldim iyi oldum 3 gün geçti bebeğimi kaybettim.. suyum geldi afedersiniz kakasıyla birlikte geldi yeşil bir su gittiğimde ex bebek denildi.
İkinci de sıfır belirti ile doğuma alındım şöyle oldu rutin kontrolde doktorum bebeğe giden kan akışında direnç var dedi perinatologa yolladı gittim perinatolog acil doğum dedi oradan şehir hastanesine gittim onlar doğuma almadı özele geldim kendi doktoruma o da 3 gün boyunca sıkı takibe aldı nst bağladı 3 saate bir ve en son bağladığı nst de bebeğin kalp atışları düzensiz olunca doğuma alındım. Doktorum bebek plesantadan ayrılmış falan dedi o an kafam çok yerinde değildi ama ameliyatta bana bilgi verdi ölmek üzereyken kurtulmuş yavrum..
Bu arada ilk bebeğimde gebelik zehirlenmesi demediler covit dediler ikinci de bebeğimi tekrar erken doğurunca teşhis öyle kondu 🌸