Baharkle Başınız sağolsun. Allah sabırlar versin inşallah. Çok büyük bir imtihan. Ben de 3.5 ay önce 6 aylıkken bebeğimi kaybettim, acınızı derinden paylaşıyorum. Sonrasında psikolojimi toplamak adına destek grupları aradım. Pek çok hikaye duydum. Sizin gibi gebelik sonuna doğru aniden kalbi durup bebeğini kaybeden arkadaşlarım var. Yaşadığınız çok büyük bir şey. Ben de hala kendime gelemedim. Allah imtihanınızı kolaylaştırsın inşallah 🙏🏻