Baharkle ah kuzum ne zordur bilmezmiyim bende ilk bebeğimi 36 haftalık kaybettim sezeryan oldum sonra bi kızım oldu çok şükür ama sonra beni yine kötü günlerin beklediğini bilmiyordum kızım kardeşi olsun çok istedi bizde çok istiyorduk yıllarca olmadı tam oldu derken 8. Haftada kalbi durdu onada olabilir her kadın bi kez düşük Yaşar dedik ondan hemen sonra tekrar oldu çok mutluydum çok zor geçti gebeliğim iğne falan vuruluyordum taki 22. Haftada birden bebeğimin kalbi durdu dünyam başıma yıkıldı bi oğlum olucaktı çok mutluydum ona öyle bağlanmıştım ki inanamadım hiç bir ay olmadı daha yavrum gideli bugün mezarına gittim Allahım öyle kuçukki mezarı rabbim o çok küçüktü daha dünyada onu çok güzel bi hayat bekliyordu dedim yüreğim paramparça resmen Rabbim sanada sanırlar versin ilk günlerde bende çok daha kötüydüm hayat çok anlamsız ve boş geliyordu yaşamak istemiyordum ama şimdi biraz da olsa daha iyim asla geçmiyor bu acı ama zaman iyi gelicek inşallah rabbim kalbine ferahlık versin Allahım bizi bu acılarla tekrar sınamasın evlat çok farklı çok zor