biranneadayi1 anneyim9 çok az bi günümüz kaldı 🌸 sizin de sağlıkla gelsinler inş 🙏 Sizin de planlı sezaryan mi yoksa normal doğum için mi 25 ini tarih olarak verdi doktorunuz
biranneadayi1 9219351712i aa başak burcuymuş pardon :) ChatGPT bana 23 Ağustos olursa başak ile Aslan arası karma bi şey olur demişti aklımda aslan kalmış sori fjfj
biranneadayi1 9219351712i hatta tekrar sordum 23 Ağustos için hem aslanın hem başağın sınır günü diyor. Doğum saati etkiliyormuş burcunu 😅 en önemlisi sağlıkla gelsinler , iki burcun da çok güzel tarafları var ❤️
Elbu biranneadayi1 bol cisli 😅v sağ kasığımda kramp giriyor senin nasıl geçiyor kaç haftalık doğurmuş olcaksin
biranneadayi1 Elbu ay ben de habire tuvaletteyim 😁😁 pazartesi günü 39+2 olucam doğuma giderken, hani 38 39 lar böyleydi , insanlar 40 41 e gidiyor , Allah yardımcıları olsun çok zor çünkü 🤣 Senin kaçıncı haftan peki kuzum ☺️🌸
biranneadayi1 9219351712i avucundaopucuk Ruzgarr_06 Elbu Leylimna Kızlar son 1 gün kaldı, yarın hayırlısı ile bebeklerimize kavuşuyoruz 🌸❤️ var mı heyecan :)
Leylimna biranneadayi1 heyecan değilde geride bıraktığım bebişim aklında kimse ben gibi bakamaz bakalım hemen toparlanırım da bebişlerime bakarım
avucundaopucuk biranneadayi1 daha bir heyecan hissedemiyorum evde her şey yerli yerinde mi her yer temiz mi diye kontrol edip duruyorum 😂 sanırım gece yattığımda ya da sabah hastanede bir heyecan gelicek genelde son dakika olur hep 😅 bir de oğlumu nasıl bırakıp gideceğimi düşünüyorum 😔
biranneadayi1 Leylimna avucundaopucuk Benim ilk gebelik olunca ister istemez heyecan daha fazla oluyor :) Ama çok duydum , başka çocuğu olanlar doğuma giderken akılları çocuklarında kalıyor diye ☺️ çok şanslılar bence kardeşleri oluyor , hemencecik geçsin zaman hepsi bi arada gözünüzün önünde olsun rahat edin 🌸🌸
Elbu biranneadayi1 valla bende çok heyecan korku var kendıme gelınce yazarım buraya doğum yaptım dıye
avucundaopucuk biranneadayi1 ben doğum yaptım arkadaşlar sizlere de Allah kolaylık versin şu an herşey yolunda Allah herkese nasip etsin 🙏❤️
Elbu biranneadayi1 sizde gece 12den sonra bişey yiyip içmeyosunuz demi ben son seylerimi yiyorum şuan😅
avucundaopucuk Elbu benimkide 3 e kadar yiyebilir içebilirsin ama sonrasında kes demişti ama gerçi sadece içebildiğim su var 😂🥲