Elbu yok ben uykusuz kalmakla ilgili şikayet etmiyorum aslında, bebişim için kalksam onla ilgilensem derim ki yavrumu besliyorum uyutuyorum ilgileniyorum, ama hamilelikte böyle geceleri habire uyanıp boş boş tavanı izlemek ve uykum olduğu halde uyuyamamak son dönemde beni biraz yıprattı, aksine doğumdan sonraki sürece hazırlık da oluyor farkındayım her şeyin,yoksa bebeğim için her şeye hazırım ❤️