avucundaopucuk Elbu benimkide 3 e kadar yiyebilir içebilirsin ama sonrasında kes demişti ama gerçi sadece içebildiğim su var 😂🥲
avucundaopucuk Elbu bilmem öyle dedi ama şu an hazırlandım hastanedeyim bekliyorum birazdan alırlar herhalde
avucundaopucuk biranneadayi1 ben doğum yaptım arkadaşlar sizlere de Allah kolaylık versin şu an herşey yolunda Allah herkese nasip etsin 🙏❤️
biranneadayi1 avucundaopucuk Elbu kızlar ben de doğum yaptım 🌸 sağlıkla sıhhatle büyütelim bebişlerimizi ❤️🙏