Vala böyle tansiyonu düşük olupta keyif yapması gereken yerde stres yapan insanlara kızıyorum. İster bana kızın yargılayın ne derseniz deyin ama keşke tansiyonum böyle düşük olsa. 14 9 dan aşağıya indiremedik gebeliğin başından beri sürekli takip ilaç kullanımı böyle olmak mı istiyorsunuz sadece sizin için demiyorum çoğu post böyle düşük tansiyon stres üzerine