Nur124 gebelik zehirlenmesi 14-9 üzeri tansiyon olduğunda sıkıntı olur. Ama şöyle de birşey var hep düşük tansiyonunuz varsa size yüksek gelmiş olabilir bu. Mesela gorumcemin normal tansiyonu 9-5 12 lere çıktığında acillik oluyor resmen ama bakınca 12 normal tansiyon. Benim de 13 olunca başım çok ağrır.
Eğer baş ağrınız geçmiyorsa bir doktora gidin en azından ağrı kesici serum falan takarlar