Nur124 Kızlar normalde tansiyonum 10-5, 6 falandır dün gece birden baş ağrısıyla uyandım 111/76 çıktı belki normal diceksiniz ama büyük neyse de küçük de 7 yi.bile nadir görürdüm hala gecmeyen baş ağrım var sıcak basar gibi oluyor korkmalı miyim
Yusufunannesi_ Nur124 tansiyonunda bence herhangi bir sorun yok. Zaten küçük tansiyonun normali 8. Stres falan yaptıysan ondan olabilir
Selim_Alparslan Nur124 benimde hep 11/7 cikiyor Surekli halsizlik var ve yorgunum Ve hep uykum varrrr🙄🙄🙄
Nur124 Yusufunannesi_ ay bilmiyorum ilk defa 7 ve üstünü gördüm çok nadir 7 görürdüm hala baş ağrım var korktum burada gebelik zehirlenmesi falan yorumları okuyunca
Nur124 Elovee bilemiyorum çok başım ağrıyor üstten enseme doğru ne yapabilirim geçmesi için bı turlu uyutmadi beni
Selim_Alparslan Nur124 Bende çok sisim bu aralar ve devamlı başım ağrıyor. Yüzüm falan davul gibi oluyor . Sag kolum ağrıyor bende korkuyorum
Yusufunannesi_ Nur124 gebelik zehirlenmesi 14/9 üzeri düşünülür canım ki her tansiyon gebelik zehirlenmesi değildir. Oğluma hamileyken tansiyonum hep 15/10-16/10-17/11 bile olduğu zamanlar oldu ama çok şükür gebelik zehirlenmesi yaşamadım. Senin tansiyonun çok iyi
Havin49_ Nur124 ya ne alakası var kendinizi korkutmayın aslında 11 7 gayet iyi bi tansiyon öyle olması gerekiyor eski tansiyon değeriniz düşük tansiyon yüksekse riskli düşükse bişey olmaz ama çok düşükse 7 fln çok tehlikeli ama sizinki şuan normal olan
Elovee Nur124 muhtemelen gebelik zehirlenmesi diye düşündüğünüz icin korkunuz başınıza vurmuş olabilir. Yine bir kontrol edin ellerinizde ayaklarinizda ve özellikl3 yüzünüzde sişme oluşmuş mu diye
Nur124 Elovee evet bakıyorum çok şükür şişme yok yani ödem varda her zman olan hafif şişliklerim var başka neye dikkat etmem gerekiyor
Elovee Nur124 kuzenim yaşadı gebelik zehirlenmesini 30 haftayken çok siddetli kusma ve başdönmesiyle başladı sonra sonra tansiyonunun 17ye çıktığını görünce elini yüzünü yikamak icin banyoya gidiyor ve yüzünde şistigini farkedince hemen hastaneye gidiyor ve gebelik zehirlenmesi yaşadigi ortaya çıktı😔
Nur124 Elovee ya çok üzüldüm çok geçmiş olsun şişlik yok ama inanılmaz bir baş ağrısı var nasıl geciricem bilmiyorum
Nur124 Selim_Alparslan benim ellerim ayak bileklerim sisti yüzüm dün sabah kalktığımda çok şişti daha sonra indi ama şuan acayip başım ağrıyor aglicam resmen geceden beri gecmiyor
busraaa570 Nur124 benim tansiyonum da normalde 9/6 çıkar ve 12/8 benim için çok yüksek kalp çarpıntım ve baş ağrım çok olur vücudumuzun normali düşük tansiyon seni çok iyi anlıyorum tansiyon sürekli yükselirse sorun olur dedi doktorum sıcaklardan ara sıra yükseliyor benimde geçen haftalarda bir gün baş ağrım ve tansiyon yüksekliğim oldu sonradan geçti
Selim_Alparslan Nur124 Tansiyon aletinde normal görünüyor tansiyonumuz ama biz niye böyleyiz anlamadim canım
Selim_Alparslan Nur124 bende aynıyım kuzum sabah kalktığımda kafam uyuştu ve titremeye başladı sonra sıcaklama ve sonrada soğuk buz dökmüşler gibi oldu😪
Nur124 Selim_Alparslan evet bende anlamadım ya şimdi hastaneye gitsem normal dicekler ama ben kötü hissediyorum