EliffYade 20.günden sonra biraz daha rahatlıyorsun biraz hava al dışarı çık sürekli evde olmakta tetikliyor gerçekten kötü bişey psikolojik olarak ben bebeğimle alakalı bi sorun değildi yaşadıklarım sıkıntı basıyordu resmen özellikle akşamları evde durmak istemiyordum çok şükür rahatladım biraz daha