EliffYade sevgili arkadaşım senden rica ediyorum lütfen ama lütfen kendini eve kapatma yok 40 gün evden çıkma bilmem ne diyenleri dinleme. Bırak evi bok götürsün gelen giden olmuş boşver gitsin al bebişini uyuyacak de emecek de odanda takıl biri gelince kimse de sna niye yanımızda oturmadın diye hesap soramaz. Nasıl bir yerde yaşadığını imkanlarını bilmiyorum hava soğuk evet ama yarım saat bile olsa çık hava al saçını tara makyajını yap yaşadığın süreç öyle normal ki.. Şimdi bunu okuduktan sonra derin bir nefes al ve deki kendimi çok seviyorum güçlüyüm bebeğimle mutluyum sağlıklıyım şükrediyorum. Sevgiler..