EliffYade lohusa sendromuna hiç girmedim..3,5 ay oldu doğum yapalı.. Bebeğe bakmak ciddi bir sorumluluk. Yeri geliyor uykusuz kalıyorsun,aç kalıyorsun,duş alamıyorsun.. Sorumlulukların ağır gelmiş olabilir sıkma canını uykusu,emmesi düzene girince biraz büyüyünce herşey düzelecek. Kanaman bitince lohusalığında bitmiş oluyor. Geçici bir durum,umarım seninkide çabucak geçer