Benimde bat 19 bir kaç gün önce hastaneye gitmiştim enfeksiyonum var tedavi sürecindeydim ve rahim duvarı kalınlığım vardı kontrole gitmiştim bakarken kese gibi bir şey görüyorum ama başka nişeyde olabilir bir beta hcg ver dedi verdim ama negatifti ve reglime o gün 1 hafta vardı çok erken olduğu için betada görünmeyebilir mi sizce adet günüme kadar beklicem eğer geçerse tekrar kontrole gitcem