forestxx Kızlar 2 gün önce test yapmıştım negatifti. Biraz önce yaptım innovita bariz ikinci çizgi çıktı güvenmeli miyim 🥺
forestxx 1oglanannesi adetime daha 5 gün var zamanında döllenmiş gibi :) yumurtlamanın üstünden 11 gün geçmiş oldu bugün. Yarın vericem inşallah 🙏🏻