Ben acibademde cevat rıfat cündübeye gidiyorum onu bulana kadar kaç doktor gezdim sayamam ama cevat hoca kadar anlayışlı empati gücü yüksek güler yüzlü hiç bi doktoru görmedim onun sayesinde riskli gebeliğimde 34. Haftaya geldik , yukarıda sayılan isimlerden gittiklerim olmuştu ilk haftalarda bana “bu bebek düşer” diyip göndermişlerdi malesef 🥲