Kızlar yardımcı olur musunuz Kayseri’de hangi özel hastane hangi doktor?
15.haftamdayım standart süreç için Şehir hastanesini tercih ettim. Merve Topaktaş’a gidiyorum memnunum. İkili testi de yaptık değerler güzel bebek haftasını takip ediyor gelişimde şükür sıkıntı yok. Beni de yormayan bir hamilelik. Yürüyüşüm olsun beslenmem olsun yolundayız. Fakat 5.aydan sonra özel hastaneye geçicem doğumu özelde yapmak istiyorum. Devlette yapmaktan yana şüpheliyim. Doktorum çok ilgili ama çok kalabalık bir odada 3-4 hasta beraberiz; haliyle bir kişinin muayenesi hızlıca bitiyor onlar da yetişmek zorunda anlıyorum. Ama ben doğumda başka doktorla muhatap olmak da istemiyorum. Kayseri’de özel hastanelerden hangi doktor dersiniz? Standart testlere muayenelere özelde para yığmak istemedim başlangıçta eve yakın da diye şehir hastanesine geldim kritik bir hamilelik de yok. Siz ne düşünüyorsunuz