Zge12 babygirl02 canım dayanamayacak gribiysen eğer git hastaneye ve dediğim ilacı sor doktora bana iyi gelen şey oydu
babygirl02 Sengulsevgi tamam canım yaparım bu nasıl bi gaz sancısı ya ağrıdan öldüm resmen bide tek tarafım ağrıyor sol kaşığımın üstü 🤦🏻♀️
babygirl02 Zge12 gittim canım doktor yine muane etti bebek gayet sağlıklı normal hersey bol bol yürüyüş ve maden suyu iç dedi
Kbrrr002 babygirl02 Ben defalarca gittim serum yaptırdım Gidin hiç evde acı çekmeyin boşuna En azından serum çok iyi geliyor
babygirl02 Zge12 insan ister istemez korkuyor böyle ağrı olduğu zaman çok şükür rabbime bebeğim iyimiş 🤲🏻
Kbrrr002 babygirl02 Parol serumu yapmadılar mı ısrarla isteseydiniz Belime vuruyor çok ağrım falan var deseydiniz biraz
Kbrrr002 babygirl02 ayy ben gidince kabızlık ve gaz sancım var demiyoru. Çok ağrım var karın boşluğum falan ağrıyor diyorum dayanamıyorum diyorum yapıyorlar başka hastane varsa oranın aciline gidin birde parol içebilirsin
babygirl02 Kbrrr002 çok şükür iyim canım ara sıra sancı ağrı giriyor ona da katlanıyorum eskiye göre iyim ama teşekkür ederim 🌸
bebegimmzgl babygirl02 canım bir kaşık yoğurda 1 çay kaşığı kimyon koy ye şıp diye keser sacını dua edersin bana inşallah
mavikalpvemavikalp babygirl02 aynısı bendede var ya 16 haftalığım kıvranıyorum Çömeliyorum biraz öyle bekliyorum karnıma masaj yapıyorum felan anca çıkıyor