babygirl02 Kızlar 14+2 haftalık hamileyim ve bugün kasıgımın üst tarafı çok ağrıyor öğlen hastaneye gittim doktor gaz olabilir dedi ne yapmam gerekiyor çok sancım ağrım var sabah ağrıyla uyandım
senaaaaaaaaaa babygirl02 maden suyu için, hafif egzersizler yapmaya çalışın. Yapabilirseniz yürüyüş çok iyi gelecektir
Zge12 babygirl02 ikinci gebeliğim bu hamileliğimde bende gaz sancısı çektim bi kaç sefer doktorum ılık su iç parmaklarınla masaj yap demişti bide buscopan içebilirsin demişti gaz İçin ilaç o iyi gelmişti bana istersen bi doktora danış iç derse o hapı kullanabilirsin canım
ash62an babygirl02 kuru kayısı + tam kaynar olmayan sıcak su ıkılısı cok ıyı gelıyor. Haftanız küçük olmasa çömel kalk da yapın derdim ama onu çok yapmayın bence kuru kayısı ve ılık su için iyi gelecektir
babygirl02 senaaaaaaaaaa o zaman ben bi yürüyüşe çıkayım bi yandan da masaj yapıyorum kendime teşekkür ederim canım
senaaaaaaaaaa babygirl02 evet evet yürüyüş çok iyi merdiven çıkmak da iyi geliyor. Çok geçmiş olsun 🫶🏻
babygirl02 Zge12 bu nasıl bi ağrı anlamadım ya ilk defa böyle oluyorum haftaya kontrolüm var o zamana kadar geçer inşallah
DidemY babygirl02 ılık duş alıp karnına sabunla masaj yap havlu ısıt karnına koy hallolur inşallah ❤️
babygirl02 Zge12 içiyorum canım ama yok geçmiyor yürüyüş yaptım belki geçer diye geçmedi bu gece uyku yok bana galiba 🙄
Zge12 babygirl02 canım dayanamayacak gribiysen eğer git hastaneye ve dediğim ilacı sor doktora bana iyi gelen şey oydu
babygirl02 mucizebebegimmm içmediğim kadar su içmiş olabilirim ama tık yok gittikçe şiddetleniyor ağrı
Kbrrr002 babygirl02 hamileligimin başından beri kaç kere acillik oldum hep serum yaptırdım bu sebebten gaz btimiyor sıcak su torbasına ılık su koy ayaklarının altına ve beline koy karnına yakın olmayacak şekilde gazı baya çıkarttırıyor
babygirl02 Kbrrr002 acaba hastaneye gitsem bişey yaparlar mı gerçekten iyi değilim bide kabız olmuşum üstüne
Kbrrr002 babygirl02 Ben defalarca gittim serum yaptırdım Gidin hiç evde acı çekmeyin boşuna En azından serum çok iyi geliyor