Ben de dünden önceki gece ölüyorum sandım, öyle bir ağrı yok resmen doğum bile daha kolaydır diye düşündüm bir de 7. Haftadayız daha küçük, karnım davul oldu bana da sıvı şurup verdiler ama ağrıdan tuvalete yürüyecek durumum bile yoktu iki büklüm eşim ve kardeşim taşıdı lavaboya:( Allah kimseye vermesin berbat bir şey… sonra su içe içe arka arkaya tuvalete çıkabildim ama hala sürüyor ara ara bıçak kesiği gibi tek taraflı sancı