Baklavaseverim o kadar haklısın ki. O yüzden hamileligim boyunca kimsenin ne doğum hikayesini dinledim ne de doğum hakkında konuşmasına musade ettim. Şuan ki anket durumum da en yakın arkadaşım da benim kadar net normal doğum isterken bu durumu normallestirmisken son haftalarda yalanci savcılarla birlikte içini korku burunmesinden kaynaklı yalancısı böyleyse normali nasıldır ben yapamam diye sezeryana kaçması ve inatla benimde fikrimin değişebileceğini söylemesine kaynaklı sormak istedim. Normal doğurmaya yandın bünyesi olup normal dogurabilecekken kolayına kaçma konusunu sormak istemiştim işte. Yoksa çocuk da yada annede bir saglik problemi olursa Allah korusun makat geliş olabilir suyu erken gelir açılma olmaz çocuk geç gelir hersey olabilir mecburiyetten gelen sezeryanın başımızın üstünde yeri var 😇 ama Allah nasip ederse bile isteye de sezeryana koşmak istemiyorum.