Bebeğin suyu bitmiş denilerek ertesi gün sezaryen oldum. Ben kendimi psikolojik olarak normal doğuma hazırlamıştım. sezaryenden korkuyordum çünkü kontrol bende değil başkalarında olacaktı. Anne yada bebek için olumsuz bir durum yoksa sezaryene bence lüzum yok. Doktorlar da sezwryenin doğum sekli değil bir ameliyat olduğunu üstelik en kanlı ameliyat olduğunu söylüyor.
İlk hamileligimde çok okudum arastirdim ve normal doğumda yırtıksız, kesiksiz, dikissiz doğumlar olabileceği gibi ağrısız da normal doğum olabileceğini öğrendim. Hani annelerimizde idrar kaçırma, rahim sarkması vs oluyor ya bunların da çaresi, egzersizleri var. İnternet çağında bunlara ulaşmak çok kolay.
O yüzden keyfi sezaryen pek akıllıca gelmiyor bana.