niharulahin ben de tam tersini düşünüyorum , bence asıl sezeryane karşı inanılmaz ön yargı var. Yani kimle konuşsan normal daha sağlıklı diyip aslında sezeryan yapılmaması için gizli bi eleştiri yapıyorlar. Sezeryan daha zor daha zor toparlanılıyor lafını daha çok duydum. Bence doğum her türlü zor. İkisinin de iyi ve zor tarafları var. Yani kimse çıkıp sezeryan kolay ya da normal doğum kolay diyemez. Dememeli de, kişiden kişiye değişiyor çünkü.