020525 evet yaptım , dün değil ondan önceki gece çok sancım vardı bebek kafası aşağıda baskı yapıyordu, Serklaj olduğum için dikişler tutuyordu ve bende enfeksiyon başladı benim ateş falan başladı o yüzden doktor riskin yüksek olduğunu ve doğumu başlatmamaları gerektiklerini söylediler o yüzden bebeği aldılar , Küveze yoğun bakıma aldılar dua edin sağlıklı kavuşalım 🙏🏽