Burcingurenc Kızlar serklajlıydım bugün dikişleri çok baskı nedeniyle aldılar almasalardı bende enfeksiyon sebep olup Rahmi bile kaybedebilirdik 23+5 doğum yaptık dua edin bebeğimi Küveze aldılar sağlıklı kavuşalım inşallah
gurbetcikizii Burcingurenc hayırlı olsun ve geçmiş olsun, sağ sağlim alın bebişinizi evinize ve yuvanıza inşallah, o haftalarda çok erken doğum yapıp bebeği küvezde kalıp sağlıklı bi şekilde eve gidenler oldu darısı size inşallah 🥰
Merve6521 Geçmiş olsun canım sen güçlü ol beneğinde güçlü olur Allah’ın izniyle çok güçlüler bebekler Allah’ın izniyle sağ Salim kucağına al en kısa zamanda inşallah 🙏
Solmaz-Papatya Burcingurenc Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah bende serklajlıyım benimkide dayanmıyor gelecek gibi 24 Haftalığım Rabbim sağlıklı bir şekilde kucaklarımıza Almayı nasip etsin inşallah 🤲🥺
Burcingurenc Solmaz-Papatya amin canımm hayırlısı olsun hakkımızda Allah herkesi evladına kavuştursun 🙏🏽
esraaa97 Solmaz-Papatya Bende 20haftalık serklajlıyım sancılarım oluyoo sizlerdede oluyomuydu korkuyorum
mavi123_ Burcingurenc çok geçmiş olsun canım rabbim bebeğinizin yüzü suyu hürmetine sağlıkla sıhhatla size kavuştursun dualarımız tüm küçük meleklerle
Burcingurenc mavi123_ amin canım benim benim gibi bekleyen tüm anneler kavuşsunn bebişlerine inşallah :)
Esraa00 Burcingurenc Sağ salim kavuşmayı nasip etsin inşallah Buraya kavuştuk haberini vereceksin inşallah 🫶🏻
Busrasisman Burcingurenc bizi de burda bebeğin durumuyla ilgili bilgilendirin olur mu aynı süreçten geçmiş biri olarak Allah’a tevekkül etmeyi unutmayın