Kikiriki benim de bugün kontrolüm vardı 32 artı 0ım Bir santimlik açılma varmış 24 saatlik yatış verdi iki doz ciğer geliştirici yapacaklar Sancı kesici falan hapları serumlar yapıyorlar ama benim ağrım sızım yok doktor iki kilo Olunca hiç korkma Dedi siz de içinizi ferah tutun 2 kg’dan fazladır bebeğiniz