Merhabalar, ben de 32+4 üm. 3 gün önce gittim tahliller yapıldı. 34 de tekrar çağırdı, sanırım artık 2 haftada bir olacak kontroller. Ben de alışverişi bu haftalarda tamamlamaya çalışıyorum, uzun kollu tulumlar takımlar yeni yeni çıkmaya başladı sizlere de tavsiyem yavaş yavaş alın sezon değiştiği için 😍