Hanfak Fatnur38 Allah yardımcın olsun canım, yıkaması bile zor, ütüyü görümceme yaptıracağım ayakta durmak zorlaştı
nilsumm zemher Ben daha hazırlıklara başlamadım 28+5 haftadayız doğumda sezeryan olduğu için 16 20 ekim arası gibi gözüküyor 🫶
Annekuzusu123 Fatnur38 kızz Allah korusun 😂ben valiz bile biran önce hazır olsun ne olur ne olmaz diyorum da sen nasıl telaş yapmadın
Fatnur38 Annekuzusu123 bak şuan bir sancı girdi böyle deyince 🤣 ahaha hemen gidip hazırlamam lazm yoksa bebişim çıplak kalcak valla
Annekuzusu123 Fatnur38 Bencede hazırlan çünkü bacım neyin ne olacağı belli olmaz Allah korusun 9 aylık olmamıza ne kaldı 4 haftamız var Allah’ın izniyle 😂
Fatnur38 Annekuzusu123 sezeryan rahatlığı oldu sanırım bende 38+ da doğum olcak ya 🤣 ama erkenden gelmek istemezse oğlum tabi peki neler koydun bebise banada fikir olsun 🙃
Annekuzusu123 Fatnur38 e Benimkide sezeryan ama gene neyin ne olacağı belli olmaz ki kuzum bebişe 5 tane zıbın bi 11li hastane çıkışı 3 tane 5li takım çorap 3 tane eldiven biberon emzik pişik kremi 20 tane bez 2 alt açma örtüsü ıslak mendil
Fatnur38 Annekuzusu123 bir hafta içinde hepsini tamamlarm inşallah madallah maşallah sağlıkla hayırla giyinsin inşallah bebisin Canm
Esmademir34 Tuggcea 32+1oldum bende bugün benim doktorum hiç tahlil istemiyor ben kendim sağlık ocağında kan verip kendim gösteriyorum hep sonucu Son aylarda bakılması gerekmiyor mu normlde gebeliğin başından beri bı kez kan istedi daha😳
Tuggcea Esmademir34 benim de çok istemediler, ben de sağlık ocağında yaptırıyordum, bi şikayetin olunca yapıyolardır belki vitamin enfeksiyon vs. ben araştırma hastanesine gidiyorum ama bu sefer kendileri istediler rutin bi şey sanırım
Yavuzzynpmhra Annekuzusu123 bence değişiyor. Benimde dr um 3 hafta sonra gel dedi 3 hafta sonra 35 oluyorum o zaman nst ye girersin dedi. İkizlerdede 32de başlamıştı