144 babymom2026 Benim de betam en son geçen cuma gittim 8 ağustosta 873 çıktı 16 Ağustos cumartesi tekrar gitcem keseyi görür müyüm
babymom2026 mysunshine1 benim de sat 3 temmuz ☺️ duymadık heniz 20sinde gidecegiz bakalim kese icin gel dedi ama belki görürüz duyarız diye umut ediyorum 7 haftalik olacağız çünkü o zaman ☺️
moonmom1 Kızlar nasil hesap yapıyorsunuz? Doktor mu dedi kendiniz mi hesapladınız? Benim bugün itibariyle 6+6 doktor 1 Nisan doğum dedi 🥹
adyaligoktas Hayırlısıyla gelsin bütün bebişler, bende dün hamile olduğumu öğrendim korkumdan kimseye söyleyemedik eşimle daha önce bir kaybımız olduğu için, son adet tarihime göre 20 Nisan gösteriyor rabbim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏼🥹
pervvvvin Selam herkese benim de 2 Nisan görünüyor henüz kalp atışını duyamadık 8. Haftada gelin dedi doktor biraz evham var bu arada hiç belirtim yok kaşık ağrısı ve hafif göğüs hassasiyeti dışında sizin belirtiler nasıl bir de hangi folik asiti kullanıyorsunuz
Ebrulicik Ben de bugün öğrendim hayırlısıyla 5+1🥰 Nisan annelerine bol bol dua edelim kızlarım🤲🏻 Bizim bir kaybımız oldu inşallah bu sefer sağlıcakla kavuşmak nasip olsun🌸
KLORAKHANIM babymom2026 13 nisan 2023 kızım dogdu mükemmel bi karakteri var bayılıyorum kızıma inşallah koç olur 🥲😂
adyaligoktas KLORAKHANIM yakın ailemde hiç koç burcu yok, ilk olucak inşallah merak ediyordum bende 😁
KLORAKHANIM adyaligoktas çok mükemmel olacak inşallah merak etme, kızımı anlatsam sana yok ya imkansız öyle çocuk mu olur dersin 😂🧿🦋
adyaligoktas Kızlar birşey sorucam şuan 4+2 dün kan testim 216,4 çıktı 19’unda doktora kontrole gittiğim gün 4+6 olucam keseyi görebilir miyiz?
Mucudiyebiri adyaligoktas alttan görebilir adyaligoktas alttan görür. Benimde beta 206 çıktıktan 3 gün sonra gittim alttan bakınca gördü. İnşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız🙏🏻
adyaligoktas pervvvvin çok şükür düzenli şu şekilde ilerliyor🥰 74,09 216,4 602,79 2 günde 1 kan verdim ama tam 48 saat olmadan değerlerim çok güzel yükselmiş doktorum öyle söyledi inşallah keseyi görebiliriz🥹🙏🏼