babymom2026 Takvime göre ve benim sata göre saydığım zaman 2026 9 nisan çıkıyor ☺️ Ben gibi bir koç burcu geliyor sanırım 😁 Siz neler yapıyorsunuz ne durumdasınız sevgili nisan anneleri 🧚♀️😍
Deletedmom_8793 babymom2026 benim şuan 5+5 takvime göre 9 nisan diyor ama sezeryanla olacağı için 23 mart sonrası olur diyorum
mysunshine1 babymom2026 merhaba benimde 8 Nisan tahmini doğum sanırım aynıyız sat 2 Temmuz kalp atışı duydunuz mu acaba 💖
KLORAKHANIM babymom2026 13 nisan 2023 kızım dogdu mükemmel bi karakteri var bayılıyorum kızıma inşallah koç olur 🥲😂
aysegul3409 Benim de hesabıma göre 12 Nisanda doğum Allah nasip ederse 🥰 henüz kese görmedim doktora 6+6 da girmeyi planlıyorum sen gittin mi
gulcinozd Bende 4 haftalığım dün öğrendim 🥲 sezeryan olacağım için 4 Nisan gibi olur büyük ihtimalle bu kış hamileyiz yaza 2 ay kala bebişler sağlıcakla gelsin çok heyecanlıyım 💃🏽❤️
clkmry Benimde nisan ilk hafta görünüyor aynı dönemlerde birilerinin olması ne güzel 2. Hamileliğim oğlum 4 yaşında. Elbise alıp eşime söyledim. Manifestliyorum bu sefer umarım sağlıklı bir kızım olur 😇 4 test yaptım farklı günlerde henüz doktora gitmedim. Kalp atışı göremem diye. 6+6 ya randevu alabildim ancak. Heyecanlıyım sanki ilk defa yaşıyor gibi 😅 alt karın ağrısı ve uykum var sürekli
babymom2026 clkmry bende 6+6 da gidecegim ☺️ benim ilk bende asiri kiz istiyorum allahim bilir tabi de 💕
ilkannelik1 Benimde sata göre 5 hafta oldu,nisan ilk haftası gibi 🥰kese ne zaman görünür 7. haftada gitmek geç mi olur,beta kaç olmalı
144 babymom2026 Benim de betam en son geçen cuma gittim 8 ağustosta 873 çıktı 16 Ağustos cumartesi tekrar gitcem keseyi görür müyüm
babymom2026 mysunshine1 benim de sat 3 temmuz ☺️ duymadık heniz 20sinde gidecegiz bakalim kese icin gel dedi ama belki görürüz duyarız diye umut ediyorum 7 haftalik olacağız çünkü o zaman ☺️
tugbatosun mysunshine1 benim ilk bebeğim 2 temmuzdu 19 martta doğdu şimdi ise 5 Temmuz bakalım ne zaman doğacak 🥰