penbe_karisi 11+1 olduk. 25 Şubat beklenen tarih 10 gün önce ve sonra olma ihtimali ile tabi. Şimdilik normal doğum planlıyoruz uygun olursa. Kız ayı olursa eşim erkek ayı olursa ben haklı çıkacağız. Ben erkek hissediyorum o kız. Sağlıkla gelsin başka isteğim yok. Erkek olursa 2.kez oğlum olacak ama eşim ilk kez baba olacagi için farketmiyor 😂