İkinci doğumum olucak 12+4 haftalığız benimde doğumum şubat ayına denk geliyor ilk doğumum sezeryan olduğu için yine sezeryan istiyorum 10 sene geçti ama inşallah doktorum normal doğuma zorlamaz 3 dr değiştirdim özeller para dışında birseyle ilgilenmiyorlar çam sakurada ünlü bir dr varmış DR DEMET ACAR diye zor randevu buldum ilk randevum çarşamba günü fetal test isticez ikili tarama devlette doğurmakta kararsız kaldım bebek katillerinden sonra özellerden korkar oldum benimle aynı durumu yaşayan anneler var mı ? 😕