penbe_karisi ahsenimdeahsenim evet bu saydıklarının hepsi bende de oluyor ayriyeten sabahları da özellikle dişilerimi fırçalarken bulantı oluyor bende ben 15′inde gideceğim haftaya cuma yani
penbe_karisi AslanEge ay yok zaten ona hiç inanmıyorum çünkü ilk çocuğum da bana erkek dedi full belirtilen hepsi de erkekti karnım sivri çıkmıştı böyle dik çıkmıştı hiçbir yerden kilo almamıştım inanmıyorum onun için sadece hurafe işte insan merak ediyo 😁😁
Mizgin2020 penbe_karisi 14+4 haftalık kız bebek bekliyoruz şuanlik doktorun dediğine göre şubat ilk hamilelik
Mamiko_2020 11+5iizz 😍😍😍23 Şubat görünüyor ama sezaryen olduğu için 14 Şubat olarak düşündük doktorumla 🥰Salı günü 2li test ve cinsiyet için gidicem çookkk heyecanlıyım 🤪🤪
YuvarlanamayanPaanda penbe_karisi mart başı olurmu 😂😂😂 benim bebeler genelde 37 e gelmekm istedikelri için şubat sonuda olur bilmiyorum 😂😂😂4. Sezeryan riskide var 😂
usenmedimyaptimbirvelet penbe_karisi oğlumu 21 şubatta doğurdum çok güzel bir ay, yazın tam ele geliyor ek gıdası başlıyor çok güzel meyveleri yiyebiliyor tatile giderken en iyi ayları denk geliyor Kış bebeği candır🫶🏻
Mizgin2020 Esen50 ultrasonda ama ileri haftalarda ve detaylı ultrasona girmeden emin olamıyor insan ya
Aysenurkeser AslanEge cinsiyetini yeni mi öğrendiğnizzz bizde 14+5 iz bizimde 2 Şubat gözüküyor doğum
Gizemt5 Bende 14+1 tahmini 6 Şubat ama daha öncede olabilir tabii, cinsiyeti bende daha bilmiyorum ama kız hissediyorum 🫠😂
Fannybyby Bizde 14+6 dayız sezeryan olacağım için Ocak sonları galiba ama programda 1 Şubat gosteriyor cinsiyet ogrenemedim daha