AslanEge sağlıkla gelsinn prensesss 💖💖 benim ilk gebeliğimde full bulantı vardı hiç kusmadım bir günüm yoktu o zaman herkes diyordu o kızlarda böyle olur ikinci gebeliğimde hafif bulantım vardı çok yoktu böyle abartacak kadar erkekti Ama maalesef kaybettim bu 3 gebeliğim bundan da böyle aman aman çok büyük kusmam yok ama arada böyle bulantılarım var sabahları özellikle bakalım 🤗🤗🤗 bende de Çin takvimi kız çıktı