Merhaba. Geçmiş olsun. Ben 24+5’teyim. İki haftadır bebeğin suyu az diyorlar. Cuma günü enfeksiyon var mı diye tahlil yapıldı. Salı günü göstereceğim sonuçları. Anladığım kadarıyla enfeksiyon var bende. Karaciğer değerlerim biraz yüksek sanırım. Havuç suyu, karpuz, bol su tüketmeye çalışıyorum. Bebeğimin hareketlerini, tansiyonumu takip ediyorum. Allah büyük. Stres bebeklerimizi çok etkiliyor. Sıkı takipler inşallah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🏻